3/16/2013

You are the best damn girl I have ever met

Olen törmännyt alla olevaan seinään (no, en ihan kirjaimellisesti) jo muutaman kerran ollessani bebiksien kanssa lenkkeilemässä, ja nyt vihdoin sain aikaiseksi jopa otettua siitä kuvan. Ei tähän muuta voi taas sanoa kuin itä-Lontoo. Coolimpi kuin mun huone miinusasteilla.


Synttäreitä tuli tosiaan juhlittua, huhhuh. Alkuun shamppanjat asiallisesta viiksimukista, siitä takso raflaan, pari pulloa viiniä ja namnam pihvi, vähän epäilyttävän näköinen jälkiruoka ihan sikasiistillä koristuksella (:D), muutaman mutkan kautta baariin ja vodkadrinkkejä, jotka olivat 100% vodkaa. Jostain syystä olin silti jo puolen päivän tienoilla matkalla kirjastoon, josta kotiuduin yhdentoista jälkeen illalla. Tätä opiskelijan hurjaa elämää, lauantai-ilta kirjastossa. Harmi kun mulla ei ole niin paljon kuvia eiliseltä, missään ei näy mun hianoa mekkoa! Täytyy ottaa ehkä erikseen siitä muutama otos. Ja päivän ärsytys, mun kuulokkeet hajosi TAAS!!!!! Ihan totta ostin nää ehkä kuukausi sitten! Eikä kuittia ole luonnollisesti tallessa. Ja tottakai kun ne alkavat hajota niin ne on mennyttä hetkessä. Arghhhhhhhh.




xxx

2 kommenttia :

  1. Ihana toi ekan kuvan seinä! Lontoo on niin mahtava paikka.

    VastaaPoista
  2. Niinpä, Lontoo on vaan niin huippu kaikessa randomiudessaan.

    VastaaPoista