11/29/2013

BP-Babyface Problems

Olen maininnut aiemminkin, ja onhan se saattanut kuvistakin tulla esille, että olen aikamoinen babyface. Ei siinä mitään, näytän mieluusti henkkareita baarin ovella ja liimaa ostaessa (!), mutta alan pikku hiljaa kyrsiintymään siihen, että olen muka liian nuori äidiksi. Yllättävän usein kun olen vauvojeni/kolmevuotiaani kanssa liikkeessä joku uskaltaa tulla kysylemään että tuitui mitä söpöläisiä, are they yours? Ymmärrän toki että en varsinkaan kahden gingerin lähisukulaiselta näytä, joten okei kysy vaan. Mutta vastattuani että eipä nämä höpönassut ole tästä masusta tulleet, niin vastaus on aina, AINA, että ai hahhhah, no ajattelinkin että eihän ne sinun voisi olla kun olet niin nuori. Ekskusemuaa, meitsillä voisi olla kakara jo koulussa, jopa suomalaisella systeemillä! Seuraavalla kerralla taidan sanoa ihan pokalla että kyllähän nää meikkiksen ovat. Siinäpähän saavat mammakollegat paheksuttavaa.



Unohdin ihan tuossa toissapäivänä ihmetellä, että mitähän kummaa siellä kotona on sadellut? :D Fifty-sixty-tsäännssit siihen, että taivaalta tulee jalkalamppuja? Ufoja? Jotain...muuta? Kertokaa ny mitä siellä sato, oon selkeesti jäänyt jostain erittäin jännittävästä luonnonilmiöstä paitsi!


Avasin koneen koulun kirjastossa. Näin mua tervehdittiin.










xxx

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti